Връщане на стоки

ПРАВО НА РАЗМИСЪЛ

Онлайн магазин КРЕЗ ти дава право да върнеш поръчаните продукти, ако си размислил, в срок от 7 календарни дни от датата на получаването им.

Тази услуга е направена за добросъвестни клиенти, които са купили от нас продукт по погрешка, получили са нежелан подарък или са размислили за нуждата от тази покупка.

Ако се откажеш от поръчката, транспортните разходи по изпращането и връщането на поръчката са за сметка на клиента. КРЕЗ поема транспортите разходи само, ако има видими проблеми с продукта при получаването му.

ПРОБЛЕМИ С ПОРЪЧКАТА

ВИДИМИ ПРОБЛЕМИ:

Всяка поръчка от Онлайн магазин КРЕЗ ще бъде доставена с услуга "ПРОВЕРИ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ". Когато получиш поръчката си можеш да откажеш получаването и, ако има нарушена опаковка, ако съдържанието на доставката не отговаря на направената от теб поръчка, ако има следи от употреба по продуктите или други видими нередности с продуктите.

Ако приемеш поръчката си, ние ще считаме, че си прегледал всички продукти и си приел поръчката в безупречен вид.

Онлайн магазин КРЕЗ няма да приеме върнати поръчки, които имат видими проблеми, но са приети от куриера за безупречни.

СКРИТИ ПРОБЛЕМИ:

Ако получиш поръчката си в безупречен вид, но впоследствие се появят проблеми, които не могат да бъдат установени при получаване, можеш да предявиш Рекламация, като попълниш нашата Бланка за подаване на рекламация.

Бланката за Рекламация можеш да откриеш и в меню Профил.

За да приемем върнат продукт, той трябва да отговаря на следните условия, независимо от категорията:

  • Продуктът трябва да бъде придружен от оригиналната си опаковка;
  • Продуктът трябва да съдържа пълен комплект от оригинални аксесоари и части;
  • Продуктът не трябва да съдържа следи от наранявания, драскотини, следи от третиране с препарати или следи от опити за поправка и ремонт;
  • Продуктът не трябва да е използван;
  • Продуктът може да бъде върнат, само ако отговаря на състоянието, в което е получен. Не можем да приемем продукти, които са в насипно състояние: крепежни елементи, пирони и др.;
  • Не можем да приемем продукти, които имат следи от масло, гориво или други следи от употреба;
  • Не можем да приемем течни продукти или спрейове, които са разопаковани: бои, лакове, индустриална химия и др.;
  • Не можем да приемем продутки, които са наранени, мокри, износени, корозирали и др.

КАК ТРЯБВА ДА ИЗГЛЕЖДА ПРОДУКТЪТ, ЗА ДА БЪДЕ ВЪРНАТ?

Продуктът трябва да бъде в оригиналната си опаковка и с всички аксесоари в комплекта. Не трябва да има никакви наранявания, както и следи от каквато и да е употреба.

КРЕЗ няма да приеме продукт за връщане, който не отговаря на вида, в който е получен.

ЗАЩО ИМА ТОЛКОВА ОГРАНИЧЕНИЯ?

Онлайн магазин КРЕЗ е притежател на продуктите, които продава! За разлика от много други магазини, ние предварително сме купили продутките, които ти продаваме. Когато някой продукт е използван от клиента и след това върнат при нас, ние не можем да го изпратим обратно на производителя, нито можем да го продадем на нов клиент. Тогава този продукт се бракува.

За да си позволим да бракуваме продукти, ние трябва да увеличим цените на стоките, които предлагаме с определена сума, която да компенсира загубите. Това е ощетяване на клиентите!

Ние смятаме, че коректните хора са повече от некоректните, и според нас е грешна практика добросъвестните клиенти да плащат по-висока цена заради нелоялните практики на други.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПЛАТЕНИТЕ СУМИ

Ние ще възстановим сумата по върната поръчка чрез метода, по който е платена:

  • Ако си платил поръчката в брой чрез наложен платеж, ние ще изпратим парите обратно по куриер чрез наложен платеж до три работни дни след получаване на стоките.
  • Ако си платил поръчката по банков път, ние ще наредим превод по сметката, от която сме получили плащането до три работни дни след получаване на стоките.
  • Ако си платил поръчката с кредитна или дебитна карта, ние ще наредим обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок от три работни дни след получаване на стоките.